maandag 2 januari 2012

Aamaya by Priyanka

                          





















Vandaag een artikel over dit prachting accesoire merk: Amaya by Priyanka. We zagen deze ringen al om de modieuse vingers van de modemeisjes maar veel meer heb ik er nog niet van gezien. Daarom wil ik jullie laten kennismaken met dit aparte maar toch statement-merk. De sieraden worden ontworpen door Pryanka Lugani en beginnen een plekje te veroveren in de Nederlandse fashion-wereld. Josh Veldhuizen, Yolanthe, Sylvie van de Vaart en Nikki Plessen zijn al fan.

Met deze ringen kan je een basis-outfit helemaal opfleuren. Ik vind zelf de paarse/pastel versie's van de ringen geweldig. Het zou perfect bij mijn kleur kleding passen! Maar Pryanka Lugani maakt nog veel meer moois. Zoals kettingen, oorbellen en armbanden. Op de site http://aamayabypriyanka.com/ kan je de gehele collectie bekijken. De prijzen beginnen rond de 170 euro en dat vind ik way to much.

Maar wat nog meer byzonder is aan deze stenen, is de betekenis. Het zijn allemaal verschillende edelstenen met een betekenis. Rozenkwarts staat voor warmte en liefde bij emoties. Maar wat je wel begrijpt is dat er een aardig prijskaartje aan deze beauty's staat. En na mijn dure mi-moneda aankoop lijkt me dat niet verstandig, ik ga opzoek naar een dupe/look-a-like. Weet jij waar ze die verkopen, laat het me weten in de comments. ps. Ik heb de spam-filter, daar moet je een code intypen etc. uitgeschakeld. Dat is voor jullie fijner om te reageren.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten