dinsdag 3 januari 2012

Floral Diary

Eens in de zoveel tijd laat ik jullie een kijkje in mijn kledingkast/beautyvoorraad & lifestyle-leven nemen. Vandaag al heel wat sneek-peeks van outfit foto's. Maar ook sieraden, interieur-voorwerpen en alles wat ik leuk vind om met jullie te delen. Enjoy!

Een sneek-peek van een floral outfit.
Mijn Nieuwe Ikea Vanille Geurkaars!
Ik ben helemaal verzot op de geur
Detail: Mijn Mango Tas

Prachtige verpakking
 
mooi detail van mijn Mango jasje,
Ik wil meer MANGO items aan mijn kledingrek

Ik moet echt een fijne sjaal-opberg methode vinden,
hoe berg jij sjaals op?
Een prachtige accesoire van amaaya by priyanka.
Jullie hebben er al over kunnen lezen, ik ben op zoek naar een dupe!

Detail: mijn nieuwe poncho!

Gezellig m'n nieuwe kaarsjes aan op mijn nacht/beauty kastje!
Ik hou van mijn bijou brigitte armband Ik heb hem uit Spanje, en combineer hem graag met mijn floral sjaals.
Alvast een sneek-peek van mijn artikel die morgen geplaatst wordt.
Tumblr_lrykt1lna31qmvn4wo1_500_large
Prachtige kamer

De H&M leren armbandjes zijn zo leuk


2 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te zien. Je kastje ziet er prachtig uit. xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal! Die armband is echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen