zaterdag 31 december 2011

How to: Aardbeien kwarktaart

 
























Ben jij de olie-bollen en appelflappen ook zat? Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je een aardbeien kwarktaart kan maken met behulp van dr. Oetker. Zo'n pakje is gewoon bij de supermarkt te koop! De benodigdheden & werkwijze staan gewoon op het pakje, maar om het je makkelijker te maken zijn hier foto's. Je hebt qua producten het volgende nodig: 500 ML kwark. ( Ik heb een magere versie gekozen, maar dat is geheel een persoonlijke keuze ) Daarnaast 60 gram magarine, 250 ML ongeklopte slagroom en natuurlijk het dr. Oetker pakje. Zorg voor een maatbeker want tijdens het mixen moet er 400 ML water worden toegevoegd. Begin eerst met de boter te wegen, je hebt in totaal 60 gram boter/margarine nodig.Ik gebruik hier een weegschaal die ik onlangs bij de xenos heb gekocht. Circa 3 euro en prima kwaliteit. Hierbij de foto's. Ik ben tevreden over de kwaliteit, en ga voorlopig met deze camera de foto's voor mijn blog maken.
















































































Je kan ook aardbeien en slagroom gebruiken!
Happy new year lady's!

1 opmerking:

  1. Hmm, dat ziet er heerlijk uit! Lijkt me ook erg leuk om een keer te maken. Jij ook een Happy New Year gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen